Visitors

http://www.geovisites.com/pt/directory/artes_artes-plasticas.php

2 Mart 2015 Pazartesi

Güle Güle Şadan Eren...


12 Eylül faşist darbecileri tarafından “Asmayalım da besleyelim mi?” denilerek 17 yaşında idam edilen Erdal Eren’in annesi Şadan Eren bugün yaşamını yitirdi.
1939 Şebinkarahisar doğumlu olan Şadan Eren, 17 yaşında Ahmet Eren’le evlendi. 5 çocuk sahibi olan Şadan Anne, darbeden sonra 1981 yılında oğlunu, 1984’te ise eşi Ahmet Eren’i kalp krizinden kaybetti. Eşini kaybettiği yıl bir askeri aracın çarpması sonucu ölümden dönen Şadan Eren bugün 3 aydır Ankara’da tedavi gördüğü hastanede çoklu organ yetmezliğinden hayatını kaybetti.
Şadan Eren’in cenazesi Çarşamba günü Karşıyaka Mezarlığındaki camide kılınacak öğlen namazının ardından eşiyle aynı mezara defnedilecek.
Oğlunu yitirdikten sonra adını anamayan Eren’in ardından akıllarda şu sözleri kaldı: “Ben Erdal diyemiyorum, çok kötü oluyorum. O daha çocuktu. Ben Kenan Evren ölmesin, sürünsün istiyorum. Kimsenin evlat acısı çekmesini istemem.” (Ankara/EVRENSEL)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder