Visitors

http://www.geovisites.com/pt/directory/artes_artes-plasticas.php

23 Haziran 2012 Cumartesi

My treasures for cartoon...


My treasures for cartoon... :))
Benim karikatür dünyamdaki gerçek hazinelerim, tarama uçlarım. 12 yaşında karikatüre başladığımda tanıştığım bu tarama uçlarını artık her yerde kolayca bulamıyoruz. Aylarca tarama ucu aradım geçen yıllarda. En sonunda yaşadığım şehrin en eski kırtasiyelerinden birinin tozlu rafında buldum ve kırtasiyeci tüm tarama uçlarını bana sembolik bir rakam alarak satmış ve "Bunların kıymetini senden iyisi mi bilecek, ben bile rafta unutmuştum bunları, al hepsi benden sana helal olsun" demişti. O günden bu yana bu tarama uçları benim en değerli malzemelerim oldu. Her ne kadar tablet, stabilo kalemler olsa da tarama ucunun yeri bir başka... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder